Εγκαινιάστηκε απόψε το κτήριο Διεύθυνσης Πληροφορικής-Κυβερνοχώρου στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας.
Στο έργο αναφέρθηκε ο υποστράτηγος Βασίλειος Χατζηδάκης.
Όπως τόνισε, το κέντρο Πληροφορικής-Κυβερνοχώρου διαθέτει σύγχρονες εγκαταστάσεις που μπορούν να λειτουργήσουν και υπό τις πιο δύσκολες ενεργειακά συνθήκες με στόχο την αδιάκοπτη λειτουργία των υπολογιστικών συστημάτων.
Στο χώρο συγκεντρώνονται δυνατότητες συνεχούς παρακολούθησης και λειτουργίας των ψηφιακών υποδομών των Ενόπλων Δυνάμεων με άμεση «εικόνα» των ψηφιακών λειτουργιών σε πραγματικό χρόνο.
Το νέο κτίριο ανεγέρθηκε με αποκλειστική δωρεά του «Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης», ύψους 5.000.000 ευρώ, και αποτελεί σημαντική επένδυση στην ενίσχυση των δυνατοτήτων του ΓΕΕΘΑ στους τομείς της Πληροφορικής και του Κυβερνοχώρου.
Πρόκειται για υπερσύγχρονο κτίριο τριών επιπέδων, συνολικής επιφάνειας 2.500 τ.μ., το οποίο θα στεγάζει τη Διεύθυνση Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου και τη Μονάδα 1864 του ΓΕΕΘΑ.
Οι νέες εγκαταστάσεις και ο εξοπλισμός έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις πλέον προηγμένες διεθνείς και συμμαχικές προδιαγραφές κυβερνοασφάλειας και περιλαμβάνουν υποδομές για την υποστήριξη των Ενόπλων Δυνάμεων στον Κυβερνοχώρο.
