Ο Αιγύπτιος διπλωμάτης Ναμπίλ Φαχμί εξελέγη απόψε νέος γενικός γραμματέας του Αραβικού Συνδέσμου για τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η ανακοίνωση της είδησης έγινε στη διάρκεια συνάντησης υπουργών Εξωτερικών του Αραβικού Συνδέσμου στο Αμάν της Ιορδανίας.
اعتماد #نبيل_فهمي أميناً عاماً لجامعة الدول العربيةhttps://t.co/hDLE67Kugj
— الراي (@AlraiMediaGroup) June 22, 2026
Η πενταετής θητεία του Φαχμί ως γενικού γραμματέα πρόκειται να ξεκινήσει στις αρχές Ιουλίου.
Ο νέος γενικός γραμματέας του Αραβικού Συνδέσμου, διαδέχεται τον Αχμέντ Αμπουλ Γκέιτ, που υπηρέτησε στη συγκεκριμένη θέση δύο συνεχόμενες θητείες.
