Πυρκαγιά ξέσπασε στον αποθηκευτικό χώρο του ισογείου ξενοδοχείου επί της οδού Δώρου 5, στην Ομόνοια, η οποία όμως αντιμετωπίστηκε άμεσα.
Οι πελάτες κατέβηκαν με την βοήθεια των πυροσβεστών από το κλιμακοστάσιο. Ενώ πλέον γίνεται μόνο αερισμός του χώρου για να φύγουν οι καπνοί που προκλήθηκαν από την φωτιά.

Κινητοποιήθηκαν 25 πυροσβέστες με 7 οχήματα καθώς και ειδικό βραχιονοφόρο και κλιμακοφόρο όχημα.
Λόγω της πυρκαγιάς, διεκόπη η κυκλοφορία των οχημάτων στην οδό 3ης Σεπτεμβρίου, από το ύψος της πλ. Ομονοίας έως την οδό Βερανζέρου, καθώς και στην οδό Βερανζέρου, από το ύψος της οδού Πατησίων έως την οδό 3ης Σεπτεμβρίου, ανέφερε η αστυνομία.
