Μία παράπλευρη εκδήλωση του προσυνεδρίου της ΝΔ στα Ιωάννινα το περασμένο Σαββατοκύριακο δίνει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα του πώς αντιλαμβάνεται ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης την επικοινωνία με την νέα γενιά.
Στο πάνελ βρίσκονταν νέα παιδιά, ο Κ. Μητσοτάκης και η συντονίστρια της εκδήλωσης, που παρουσιάζοντας τελευταίο τον «Παύλο», είπε ότι «έφυγε στα 18 του για σπουδές στην Αμερική και επέστρεψε για να δουλέψει στον τόπο καταγωγής του, είναι πολύ ελπιδοφόρο».
Ο κ. Μητσοτάκης αναφερόμενος στον Παύλο είπε ότι «επέλεξε να γυρίσει», επειδή είδε ότι «πια» μπορεί να έχει «τις ευκαιρίες που του αξίζουν» και οι εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι πρέπει να προσλαμβάνουν νέα παιδιά που «πολλές φορές καλά-καλά δεν καταλαβαίνουν».
Τι δεν είπε; Ότι ο Παύλος δεν είναι το παιδί ενός απλού Νεοδημοκράτη, αλλά γιος των Πέτρου Σεπετά και Μαρίας Θεοχάρη, ιδρυτών της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεως και ιδιοκτητών της «Βίκος». Το επιβεβαιώνει μεταξύ άλλων η κ. Θεοχάρη σε ανάρτηση όπου περιγράφει πώς οργανώθηκε το TedX Youth στα Ιωάννινα.
Ο Παύλος Σεπετάς δηλαδή, είχε την τύχη να γεννηθεί σε μία οικογένεια μεγαλοεπιχειρηματιών, αξιοποίησε τις οικονομικές δυνατότητές της και σπούδασε στο αντικείμενο που απαιτεί η επιχείρηση για να αναλάβει ευθύνες σε αυτήν αποτελώντας την επόμενη γενιά.
Αν και ευχή όλων μας είναι να επιτύχει επιχειρηματικά και να έχει πλούσια δράση και στο κοινωνικό πεδίο, ωστόσο σίγουρα οι γονείς του προσλαμβάνοντάς τον δεν του προσέφεραν τις «ευκαιρίες που του αξίζουν» ούτε δυσφόρησαν ιδιαίτερα όταν επειδή είναι νέος «καλά-καλά δεν τον καταλαβαίνουν».
Μπορείτε να παρακολουθήσετε το σχετικό τμήμα της εκδήλωσης εδώ:
Η αποκάλυψη της ταυτότητας του «αυτοδημιούργητου» νέου προκάλεσε κύμα αρνητικών σχολίων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ειδικά στο Twitter, με ορισμένους χρήστες να καλούν μέχρι και σε μποϊκοτάζ των προϊόντων της εταιρίας.