Τις εύλογα δυσμενείς αντιδράσεις εκατομμυρίων πολιτών προκάλεσε στη Νότια Κορέα διαφημιστικό μήνυμα της μεγαλύτερης εταιρίας γαλακτοκομικών Seoul Milk που παρουσίαζε τις γυναίκες σε ρόλο αγελάδας για τις ανάγκες προβολής των προϊόντων.
Το σκανδαλώδες διαφημιστικό βίντεο της εταιρίας έδειχνε έναν άνδρα να βιντεοσκοπεί μυστικά, με μέθοδο που θύμιζε την παράνομη πρακτική «Μόλκα», μία ομάδα νεαρών γυναικών, ντυμένες στα λευκά, σε ένα καταπράσινο λιβάδι.
«Τελικά καταφέραμε να τις απαθανατίσουμε στην κάμερα σε ένα μέρος παρθένας καθαριότητας», ακούγεται μια αντρική φωνή, ενώ ο κρυφός «οπερατέρ» με το που πατά κατά λάθος ένα κλαδί τρομάζει τις γυναίκες που μετατρέπονται…σε αγελάδες!
Το βίντεο έγινε ανάρπαστο στο You Tube για τους αντίθετους λόγους από αυτούς που επιθυμούσε η εταιρία, αναγκάζοντάς την να το αποσύρει και να ζητήσει συγγνώμη.
Εταιρία με ιστορικό προκλήσεων
Η ειλικρίνεια της συγνώμης αυτής ελέγχεται ως ανακριβής καθώς η εταιρία συνηθίζει να προτιμά προκλητικά διαφημιστικά βίντεο επιζητώντας το σάλο και τη δημόσια προβολή με κάθε τρόπο.
Το 2003 για παράδειγμα είχε διοργανώσει μία εκδήλωση στην οποία γυμνά μοντέλα πετούσαν το ένα στο άλλο γιαούρτι. Τελικά ο σάλος έγινε αλλά η εταιρία αναγκάστηκε και τότε να ζητήσει συγνώμη και να πληρώσει πρόστιμο στις αρμόδιες αρχές.