ΑΘΗΝΑ
09:55
|
28.04.2024
Η ανακοίνωση έρχεται καθώς η εταιρεία κατέγραψε την πρώτη της απώλεια συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η πασίγνωστη συνδρομητική υπηρεσία streaming Netflix ανακοίνωσε ότι θα συνεργαστεί με την Microsoft για να προσφέρει ένα φθηνότερο πρόγραμμα συνδρομής που περιλαμβάνει διαφημίσεις καθώς αγωνίζεται να προσελκύσει πελάτες.

Η ανακοίνωση έρχεται καθώς η εταιρεία κατέγραψε την πρώτη της απώλεια συνδρομητών σε περισσότερο από μια δεκαετία ενώ προβλέπονται περαιτέρω απώλειες.

«Η Microsoft έχει την αποδεδειγμένη ικανότητα να υποστηρίξει όλες τις διαφημιστικές μας ανάγκες», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Netflix, Γκρεγκ Πίτερς. «Η Microsoft προσέφερε την ευελιξία να καινοτομεί με την πάροδο του χρόνου τόσο από την πλευρά της τεχνολογίας όσο και από την πλευρά των πωλήσεων, καθώς και ισχυρή προστασία απορρήτου για τα μέλη μας», πρόσθεσε.

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι οι διαφημιζόμενοι «θα έχουν πρόσβαση στο κοινό του Netflix και στο premium συνδεδεμένο τηλεοπτικό απόθεμα». Ο πρόεδρος της Microsoft Μπραντ Σμιθ είναι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Netflix από το 2015.

Η προσθήκη διαφημίσεων σημαίνει ότι το Netflix θα εκτεθεί σε ορισμένα ακανθώδη ζητήματα, συμπεριλαμβανομένων των συζητήσεων σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα των καταναλωτών που συλλέγονται σε μαζική κλίμακα για να τους στοχεύσουν με πιο προσοδοφόρες, εξατομικευμένες διαφημίσεις.

Το Netflix έχει επίσης δηλώσει ότι θα γίνει πιο αυστηρό σχετικά με την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, οι οποίοι επιτρέπουν σε πολλούς να μην πληρώνουν για την πρόσβαση στο περιεχόμενο της πλατφόρμας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Χιλή: Εθνικό πένθος για τον θάνατο τριών αστυνομικών

Εκπνέει τη Μ. Δευτέρα η προθεσμία για την επιστολική ψήφο

Μαρούσι: Ένας νεκρός σε επεισόδιο με πυροβολισμούς

Πασχαλινό ωράριο: Ανοικτά τα μαγαζιά, σήμερα Κυριακή

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα