ΑΘΗΝΑ
02:48
|
26.06.2026
Κατέληξε ηλικιωμένη που είχε βρεθεί θετική την περασμένη εβδομάδα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ακόμα 20 νέα κρούσματα covid-19 εντοπίστηκαν στο γηροκομείο της Ξάνθης που έχει τεθεί σε καραντίνα από την περασμένη εβδομάδα, όταν σε έλεγχο του ΕΟΔΥ βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό 26 φιλοξενούμενοι και 10 εργαζόμενοι της δομής.

Τα νέα περιστατικά αφορούν 18 ηλικιωμένους και δύο εργαζόμενους.

Παράλληλα, όπως έγινε γνωστό, μία ηλικιωμένη που είχε νοσήσει, κατέληξε στο Νοσοκομείο Ξάνθης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ ηλικιωμένη γυναίκα, που διέμενε στο Γηροκομείο «Άγιος Βασίλειος» και ήταν η μοναδική από τα 36 κρούσματα που εντοπίστηκαν στο ίδρυμα και  χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο Νοσοκομείο, κατέληξε το Σάββατο.

Το Γηροκομείο «Άγιος Βασίλειος» που όπως ενημερώνουν οι υπεύθυνοι, τήρησε πρωτόκολλα προστασίας σε μεγαλύτερο βαθμό από τα υποχρεωτικά, συνεχίζει, όπως ανακοινώθηκε, την προσπάθεια για να περιορίσει την εξάπλωση του ιού σε τρόφιμους και προσωπικό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και 30.000 αγνοούμενους [upd]

Στην εισαγγελία του Αρείου Πάγου προσφεύγει ο Δημήτρης Αβραμόπουλος

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα