ΑΘΗΝΑ
12:32
|
24.06.2026
Τα τέσσερα βρέφη και παιδιά που πέθαναν σήμερα στη βόρεια Γάζα από λιμό και δίψα αυξάνουν σε 10 τον αριθμό των θυμάτων της πείνας.
Νεκρό βρέφος στη Γάζα από πείνα και δίψα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τα πρώτα επιβεβαιωμένα θύματα λιμοκτονίας στη Λωρίδα της Γάζας ανέφερε απόψε το νοσοκομείο Καμάλ Αντουάν της βόρειας Λωρίδας της Γάζας. Πρόκειται για τέσσερα παιδάκια που πέθαναν από αφυδάτωση και υποσιτισμό ως αποτέλεσμα του συνεχιζόμενου ισραηλινού ασφυκτικού εμπάργκο στις αποστολές τροφίμων, νερού και φαρμάκων.

Σύμφωνα με ιατρικές πηγές που επικαλείται το παλαιστινιακό πρακτορείο ειδήσεων WAFA, ο θάνατος σήμερα των τεσσάρων παιδιών αυξάνει σε 10 τα παιδιά-θύματα του λιμού που πλήττει τη Λωρίδα της Γάζας.

Εκκλήσεις ΟΗΕ για τήρηση ανθρωπιστικού δικαίου

Μπροστά στον όλεθρο και το θανατικό βρεφών και παιδιών, ο ΟΗΕ συνεχίζει τις εκκλήσεις για τήρηση του διεθνούς ανθρωπιστικού δικαίου και της Τέταρτης Σύμβασης της Γενεύης για την εξασφάλιση βασικών υπηρεσιών υγείας στη Βόρεια Γάζα.

Ζητά επίσης το άνοιγμα ασφαλούς ανθρωπιστικού διαδρόμου για τη διανομή ιατρικής και ανθρωπιστικής βοήθειας καθώς και καυσίμων.

Χτες, Τετάρτη, πέθαναν τέσσερα παιδιά στο νοσοκομείο Καμάλ Αντουάν και άλλα δύο στο  νοσοκομείο αλ Σίφα. Όλα τους πέθαναν από πείνα και δίψα…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Έσβησε η φωτιά στον Ασπρόπυργο με τη συνδρομή και εναέριων μέσων (upd)

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι, κρίνοντάς την απαράδεκτη

Ισπανία: Ο Σάντσεθ αρνήθηκε κατηγορίες περί «γενικευμένης διαφθοράς» γύρω από την κυβέρνηση και το ΣΕΚ

Σεισμός 5 Ρίχτερ στην Κάρπαθο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα