ΑΘΗΝΑ
03:42
|
25.06.2026
Ή Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων ζητά από τον κ. Χατζηδάκη την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού για τους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα.
«Ο θεσμός των δώρων αντικατοπτρίζει υπερεκατονταετείς αγώνες και κατακτήσεις των εργαζομένων», τονίζει η Ένωση.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ζήτημα επαναφοράς του 13ου και 14ου μισθού στον δημόσιο τομέα θέτει με έγγραφό της προς τον υπουργό Εθνικής Οικονομίας, Κωστή Χατζηδάκη, η Ένωση Δικαστών και Εισαγγελέων, τονίζοντας ότι ο λόγος της κατάργησης των επιδομάτων εορτών και αδείας στο Δημόσιο, έχει εκλείψει μετά την είσοδο της Ελλάδας στη «μεταμνημονιακή περίοδο».

«Ο θεσμός των δώρων, που εξακολουθεί να ισχύει στον ιδιωτικό τομέα, πρέπει να παραμείνει ζωντανός και στον δημόσιο. Αντικατοπτρίζει υπερεκατονταετείς αγώνες και κατακτήσεις των εργαζομένων που δόθηκαν σε εξαιρετικά δύσκολες και αντίξοες πολιτικές και οικονομικές συνθήκες. Το αίτημά μας είναι δίκαιο και απαιτείται μια ευρύτερη κοινωνική στήριξή του», τονίζει σε αίτημα που υπέβαλε εγγράφως η Ένωση στον κ. Χατζηδάκη.

Τέλος η Ένωση, μετά τη χθεσινή συνάντηση του αντιπροέδρου της, Χαράλαμπου Σεβαστίδη, με τον Διευθυντή του γραφείου του υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας, ζητά εκ νέου συνάντηση με τον κ. Χατζηδάκη για το ζήτημα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα