ΑΘΗΝΑ
11:58
|
26.06.2026
Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση ΟΑΣΘ και Δήμου Θεσσαλονίκης.
Απάτη η νέα ανάρτηση για δήθεν δωρεάν κάρτες αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για αγγελία-απάτη που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δήθεν προσφορά δωρεάν καρτών αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ στο επιβατικό κοινό ενημερώνουν, με κοινό ανακοίνωσή τους, ο δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός.

Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην κοινή ανακοίνωση.

Τονίζεται πως τόσο ο δήμος Θεσσαλονίκης όσο και ο ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με την επίμαχη ανάρτηση κι εφίσταται η προσοχή των πολιτών  να μην ακολουθήσουν τον σύνδεσμο που συνοδεύει την παραπλανητική ανάρτηση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

«Κυριολεκτικά αδιανόητος» ο φετινός καύσωνας στην Ευρώπη πριν από 50 χρόνια

Μουντιάλ-Ισημερινός: Εθνική αργία η 26η Ιουνίου μετά τη νίκη-πρόκριση επί της Γερμανίας

Νίκη για τους ενοικιαστές της Νέας Υόρκης: «Φρένο» στην απληστία των ιδιοκτητών με καθολικό πάγωμα ενοικίων

Κοσμοδρόμιο… Μπαϊκονούρ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα