ΑΘΗΝΑ
08:45
|
26.06.2026
Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση ΟΑΣΘ και Δήμου Θεσσαλονίκης.
Απάτη η νέα ανάρτηση για δήθεν δωρεάν κάρτες αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για αγγελία-απάτη που κυκλοφορεί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δήθεν προσφορά δωρεάν καρτών αστικών συγκοινωνιών του ΟΑΣΘ στο επιβατικό κοινό ενημερώνουν, με κοινό ανακοίνωσή τους, ο δήμος Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός.

Πρόκειται για παραπλανητική ανάρτηση, με στόχο την εξαπάτηση και την υφαρπαγή χρημάτων από το επιβατικό κοινό, αναφέρεται χαρακτηριστικά στην κοινή ανακοίνωση.

Τονίζεται πως τόσο ο δήμος Θεσσαλονίκης όσο και ο ΟΑΣΘ δεν έχουν καμία σχέση με την επίμαχη ανάρτηση κι εφίσταται η προσοχή των πολιτών  να μην ακολουθήσουν τον σύνδεσμο που συνοδεύει την παραπλανητική ανάρτηση.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Παράταση έως 17 Ιουλίου για τα προγράμματα «Εξοικονομώ»

Βενεζουέλα: Εκατοντάδες νεκροί και ισοπεδωμένες πόλεις από τον διπλό καταστροφικό σεισμό

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

304 οι θάνατοι από την επιδημία Έμπολα στη ΛΔ Κονγκό

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα