Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με ολικό αποκλεισμό της κυκλοφορίας, θα ισχύσουν στην ΠΑΘΕ, στο ύψος τη Κοιλάδας των Τεμπών, από σήμερα Δευτέρα έως και την Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου, από τις 7 το πρωί έως τις 7 το απόγευμα, προκειμένου να πραγματοποιηθούν εργασίες συντήρησης -αναβάθμισης των ηλεκτρονικών συστημάτων των σηράγγων και άσκηση ευρείας κλίμακας στη Σήραγγα Τ1.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Γενικής Περιφερειακής Αστυνομικής Διεύθυνσης Θεσσαλίας, κατά τη διάρκεια των εργασιών, η κυκλοφορία των οχημάτων και για τις δύο κατευθύνσεις (Αθήνα – Θεσσαλονίκη) θα πραγματοποιείται από την παλαιά εθνική οδό Αθηνών – Θεσσαλονίκης (υφιστάμενη Εθνική Οδός Ευαγγελισμού – Λεπτοκαρυάς), μέσω Κοιλάδας Τεμπών και συγκεκριμένα από τον Α/Κ Ευαγγελισμού έως τα διοικητικά όρια των Π.Ε. Λάρισας.
