Ρεμπέτικα… κάλαντα Χριστουγέννων ακούμε από τους Cafè NAMAN της Νάπολης. Η μουσική είναι βέβαια του Μάρκου Βαμβακάρη από το 1936. Χρόνια Πολλά!
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
22.
06.
26
