Την εκδικητική απόφαση μεταγωγής ενός κρατούμενου και φοιτητή καταγγέλλει μέσω Facebook εκπαιδευτικός Πέτρος Δαμιανός και αποκαλύπτει ότι ο κρατούμενος-φοιτητής του πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής έχει ξεκινήσει από χθες 16/1 απεργία πείνας και δίψας.
Ο φοιτητής έχει καταθέσει αίτημα μεταφοράς στον Κορυδαλλό, προκειμένου να συνεχίσει τις σπουδές του. Έχοντας ολοκληρώσει όλα τα θεωρητικά μαθήματα, απομένουν τα εργαστήρια που απαιτούν φυσική παρουσία, κάτι που καθιστά τη μεταγωγή του ζωτικής σημασίας για την ακαδημαϊκή του πρόοδο. Οι σωφρονιστικές αρχές τον μετέφεραν αρχικά στις φυλακές Τρικάλων και στη συνέχεια στην Πάτρα επικαλούμενες «έλλειψη χώρου».
