Να εξυπηρετήσουν τους Αθηναίους που θα κατέβουν στο κέντρο, την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, ημέρα πανελλαδικής απεργίας για να συμμετέχουν στο μεγάλο συλλαλητήριο που καλεί ο Σύλλογος Συγγενών Θυμάτων των Τεμπών, προσανατολίζονται οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ.
Όπως αναφέρει με ανάρτησή του στο Facebook, ο γενικός γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων ΣΕΛΜΑ:
«Επειδή μας ρωτάτε και έχετε δικαιολογημένη αγωνία για το τι θα γίνει με τις Σταθερές Συγκοινωνίες της Αθήνας (ΜΕΤΡΟ-ΗΣΑΠ-ΤΡΑΜ) την Παρασκευή στις 28/2/25 ενόψει των συγκεντρώσεων που κάλεσε ο σύλλογος συγγενών θυμάτων Τεμπών 2023 πρέπει να γνωρίζετε ότι οι εργαζόμενοι, πήραμε απόφαση, να εξυπηρετήσουμε την προσέλευση και την αποχώρηση του κόσμου προς και από το κέντρο της Αθήνας, ώστε να εξασφαλιστεί η μαζικότερη δυνατή συμμετοχή διαδηλωτών. Για περισσότερες λεπτομέρειες θα βγουν ανακοινώσεις επίσημα με τις σφραγίδες των σωματείων μας, τις επόμενες ημέρες».
