«Θα βγαίνουμε στους δρόμους μέχρι να παραιτηθείτε» φώναξαν το βράδυ της Πέμπτης (13/3) για ακόμη μια φορά, πολίτες κάθε ηλικίας στην πλατεία Συντάγματος, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα φοιτητικών συλλόγων για τη μεγάλη συναυλία για τα Τέμπη.
Με κεντρικό σύνθημα «ένα τραγούδι για τα παιδιά που χάθηκαν στα τρένα… Θα φτάσουμε στο τέρμα!», πλήθος κόσμου κρατούσε πλακάτ με μηνύματα προς την κυβέρνηση. Το φωτορεπορτάζ του συνεργάτη μας, Ορφέα Χρηστίδη.















