Συναυλία διαμαρτυρίας για τα Ωνάσεια σχολεία διοργανώνουν σήμερα Πέμπτη 3 Απριλίου στις 9 το βράδυ, η Ένωση Συλλόγων Γονέων Περάματος, η ΕΛΜΕ Πειραιά και ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Κερατσινίου – Περάματος «Νίκος Πλουμπίδης», στην πλατεία Ηρώων στο Πέραμα.

«Στηρίζουμε τη δημόσια, δωρεάν, αναβαθμισμένη παιδεία για όλα τα παιδιά, ενάντια στην παράδοση των δημόσιων σχολείων σε ιδιώτες» αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση.
Διαβάστε επίσης:
