Αλλαγές στο επικοινωνιακό επιτελείο τόσο στο Μέγαρο Μαξίμου όσο και στο κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, ανακοινώθηκαν σήμερα, Δευτέρα.
Συγκεκριμένα, με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη, διευθυντής του Γραφείου Τύπου του πρωθυπουργού αναλαμβάνει ο Γιώργος Ευθυμίου, ενώ ο μέχρι τώρα εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ Νίκος Ρωμανός αναλαμβάνει την ψηφιακή επικοινωνία του πρωθυπουργού.
Νέα εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Δημοκρατίας αναλαμβάνει η Αλεξάνδρα Σδούκου.
Τέλος, ο Χρήστος Ζωγράφος αναλαμβάνει σύμβουλος Επικοινωνίας του πρωθυπουργού, ενώ σύμβουλος του για θέματα Επενδύσεων αναλαμβάνει ο Δημήτρης Πολίτης.
Τα υπόλοιπο επικοινωνιακό επιτελείο παραμένει ως έχει.
