ΑΘΗΝΑ
04:14
|
25.06.2026
Το λουκέτο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και η μεταφορά των λειτουργιών του στην ΑΑΔΕ, σχολίασε, με ανακοίνωσή του, το ΚΚΕ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Το λουκέτο στον ΟΠΕΚΕΠΕ και η μεταφορά των λειτουργιών του στην ΑΑΔΕ, που ανακοίνωσε η κυβέρνηση, μετά τον σάλο αποκαλύψεων, επί της ουσίας αποτελεί παραδοχή αποτυχίας της δήθεν εξυγίανσης και διαφάνειας του οργανισμού, που επί μήνες διαφήμιζε η κυβέρνηση της ΝΔ και στόχο έχει τη συγκάλυψη των κυβερνητικών ευθυνών για όσα σκανδαλώδη συμβαίνουν σε αυτόν» αναφέρει, σε σχόλιό του, το ΚΚΕ και προσθέτει:

«Το ΚΚΕ στηρίζει σταθερά και με συνέπεια τα αιτήματα του αγροτικού συνδικαλιστικού κινήματος για χορήγηση των επιδοτήσεων με βάση την πραγματική γεωργική παραγωγή και το πραγματικό κτηνοτροφικό κεφάλαιο, κόντρα στις προβλέψεις της ΚΑΠ, που υλοποιούν όλες οι κυβερνήσεις, για αποσυνδεδεμένες από την παραγωγή ενισχύσεις. Ακόμη, θεωρεί αυτονόητο ότι η υποβολή των δηλώσεων των αγροτών, ο έλεγχος και οι πληρωμές, θα πρέπει να γίνονται δωρεάν από τις αναγκαίες κρατικές υπηρεσίες που θα διεξάγουν την όλη διαδικασία, χωρίς τους διάφορους μεσάζοντες και μεγαλοεργολάβους που απομυζούν υπερκέρδη από αυτή».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Τραμπ και Ερντογάν πλησιάζουν σε συμφωνία για τους κινητήρες των μαχητικών Kaan

Έφαγε τα μούτρα του ο Νετανιάχου με το μνημόνιο ΗΠΑ-Ιράν, αναφέρει ανάλυση στο Reuters

Δεν υπογράφει ο Τραμπ το Ν/Σ για τη στέγη για να εγκριθεί άλλο για το εκλογικό σύστημα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα