ΑΘΗΝΑ
15:46
|
24.06.2026
Τη συμφωνία ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός του Ιράκ, Μοχάμεντ Σία αλ-Σουντάνι.
Την επιθυμία της κυβέρνησής του για την εισαγωγή προηγμένων τεχνολογιών στον ενεργειακό τομέα, τόνισε κατά την υπογραφή συμφωνίας την Chevron ο Ιρακινός πρωθυπουργός αλ-Σουντάνι
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το Ιράκ κατέληξε σε κατ’ αρχήν συμφωνία με τον αμερικανικό πετρελαϊκό κολοσσό Chevron για το έργο Nasiriya, το οποίο περιλαμβάνει τέσσερα εξερευνητικά μπλοκ καθώς και την ανάπτυξη πρόσθετων σημείων εξόρυξης, ανακοίνωσε την Τρίτη ο πρωθυπουργός του Ιράκ, Μοχάμεντ Σία αλ-Σουντάνι.

«Είμαστε βέβαιοι ότι η Chevron, με το αποδεδειγμένο ιστορικό και την εμπειρία της στην επιτυχή ανάπτυξη έργων πετρελαίου και φυσικού αερίου, διαθέτει τους πόρους, την εμπειρία και την τεχνολογία για να υποστηρίξει το Ιράκ στην περαιτέρω ανάπτυξη νέων ενεργειακών πόρων», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο αντιπρόεδρος εταιρικής ανάπτυξης της Chevron, Φρανκ Μάουντ.

Ο αλ-Σουντάνι επιβεβαίωσε τη στρατηγική σχέση του Ιράκ με τις Ηνωμένες Πολιτείες και τόνισε τις προσπάθειες της κυβέρνησής του για προσέλκυση επενδύσεων, ενίσχυση της παραγωγής και της διύλισης πετρελαίου, ανάπτυξη του τομέα του φυσικού αερίου και εισαγωγή προηγμένων τεχνολογιών στον ενεργειακό τομέα.

Διαβάστε ακόμα:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Έκθεση του ΟΗΕ: Η σεξουαλική βία χρησιμοποιείται ως «όπλο πολέμου» στη σύγκρουση στο Σουδάν

Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι, κρίνοντάς την απαράδεκτη

Συνάντηση Τραμπ-Ρούτε στην Ουάσιγκτον

«Ανταρσία» της Γερουσίας στον Τραμπ: Πέρασε το ψήφισμα για το τέλος του πολέμου κατά του Ιράν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα