Με αισθητή μείωση αναμένονται τον Σεπτέμβριο τα τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος, λόγω της αισθητής πτώσης στις τιμές χονδρικής.
Οι πάροχοι αναμένεται να αγοράσουν το ρεύμα περίπου 73 ευρώ ανά μεγαβατώρα, δηλαδή 26% φθηνότερα από τον Ιούλιο και 41% πιο φθηνά από το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, στην πτώση των τιμών συνέβαλαν και οι χαμηλότερες θερμοκρασίες αλλά και η συμβολή των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας.

Τον Αύγουστο, οι Ανανεώσιμες Πηγές Ενέγειας κάλυψαν λίγο περισσότερο από το 52% του ρεύματος που εκχύθηκε στο δίκτυο. Για 10 μάλιστα ημέρες, οι τιμές ήταν αρνητικές, δηλαδή οι παραγωγοί αντί να πληρώνονται πλήρωναν για να διαθέσουν το ρεύμα τους στο χρηματιστήριο ενέργειας.
🕴️Η ΛΗΣΤΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ
— 𝕁𝕠 𝔻𝕚 🏳️🌈 (@jodigraphics15) July 14, 2025
💡 Πόσο μας κοστίζει η κατανάλωση του ρεύματος; 0,17€/kWh
💸 Πόσο κοστίζει στους ολιγάρχες να το παράγουν;
0,05€/kWh
📈 Πόσο καθαρό κέρδος βγάζουν; +240%
Κι όλα αυτά λόγω του Χρηματιστηρίου Ενέργειας και της λεγόμενης οριακής τιμολόγησης… pic.twitter.com/xi30PLcVDv
Έρχονται…κόκκινα τιμολόγια
Το Σεπτέμβριο έρχονται (μετά τα μπλε, τα πράσινα και τα κίτρινα) τα κόκκινα τιμολόγια που θα είναι 12μηνης διάρκειας και μπορούν να προσφέρουν σταθερό λογαριασμό κάθε μήνα αλλά μόνον για συγκεκριμένα όρια κατανάλωσης. Η εκκαθάριση θα γίνεται στο τέλος του συμβολαίου ή κάθε εξάμηνο με όποια απρόοπτα μπορεί αυτό να συνεπάγεται για την τσέπη του καταναλωτή…

