ΑΘΗΝΑ
15:02
|
27.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Me And My Monkey» τραγουδά σήμερα ο Ρόμπι Γουίλιαμς, ο οποίος ξεσήκωσε χθες Πέμπτη 2/10 το κοινό της συναυλίας του στο Καλλιμάρμαρο. Μόνον εδώ αγαπιέται τόσο αυτό το τραγούδι, είπε ο Βρετανός ποπ σταρ για το «Me And My Monkey».

Me and my monkey
Drove in search of the sun
Me and my monkey
We don’t wanna kill no Mexican
But we got ten itchy fingers
One thing to declare
When the monkey is high
You do not stare

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Σε βρετανική δημοπρασία σπάνιοι δίσκοι βινυλίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα