ΑΘΗΝΑ
14:59
|
27.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Γεννήθηκε σαν σήμερα στις 23 Οκτωβρίου του 1925
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Η Μαύρη Φορντ» τραγουδά σήμερα η Μάρω Κοντού σε μουσική και στίχους του Μάνου Χατζιδάκι από το άλμπουμ «Οδός Ονείρων» του 1962. Σήμερα συμπληρώνονται 100 χρόνια από τη γέννηση αυτής της μουσικής ιδιοφυίας.  

Μια μαύρη Φόρντ, μοντέλο του’ 23
φτάνει λαμπρή, στη μικρή μας τη πλατεία.
Είχε αριθμό που τέλειωνε στα τρία
κι εγώ ήμουν μόλις μικρή στα δεκατρία.

Αχ τι κακό, άχ τι κακό!
Μέσα στη Φόρντ ένα βράδυ μαγικό!
Αχ τι κακό, άχ τι κακό!
Έχασα κάτι που το είχα φυλαχτό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Σε βρετανική δημοπρασία σπάνιοι δίσκοι βινυλίου

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα