Με κορονοϊό διαγνώσθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος αντιμετωπίζει ελαφρά συμπτώματα. Λόγω του γεγονότος το υπουργικό συμβούλιο θα διεξαχθεί μέσω τηλεδιάσκεψης στις 12:00. Ένα από τα βασικά θέματα θέμα της συνεδρίασης είναι η μετάβαση του ΟΠΕΚΕΠΕ στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εξόδων.
Σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες το απόγευμα ο Πρωθυπουργός θα παραστεί κανονικά με μάσκα στην τελετή αποκαλυπτηρίων της νέας βιοκλιματικής όψης του κεντρικού κτιρίου του υπουργείου Εθνικής Άμυνας καθώς η εκδήλωση γίνεται σε ανοικτό χώρο.
