Μία 18χρονη φοιτήτρια Μοριακής Βιολογίας βρέθηκε σήμερα το μεσημέρι νεκρή στο διαμέρισμα που ενοικίαζε στην Αλεξανδρούπολη μετά από κλήση της αστυνομίας από την μητέρα της που την έψαχνε απεγνωσμένα μέσω τηλεφώνου για μέρες.
Πληροφορίες τοπικών ΜΜΕ ανέφεραν πως η τραγωδία αποκαλύφθηκε όταν η μητέρα της 18χρονης επικοινώνησε με την τοπική αστυνομία ενημερώνοντας για τις άκαρπες προσπάθειες να επικοινωνήσει μέσω τηλεφώνου με την κόρη της. Οι αστυνομικοί έφθασαν στο διαμέρισμα το οποίο και άνοιξαν βρίσκοντας το κορίτσι νεκρό.

Η κοπέλα που ήταν από την Λάρισα έπαιρνε το τελευταίο διάστημα φαρμακευτική αγωγή για σοβαρό πρόβλημα υγείας.
Την αιτία θανάτου του της ωστόσο θα αποκαλύψει η διενέργεια ιατροδικαστικής εξέτασης.
