Δύο εξωσχολικά άτομα εισέβαλαν στον προαύλιο χώρο σε σχολείο του Αλίμου το πρωί της Δευτέρας και ξυλοκόπησαν άγρια 15χρονο νεαρό, χτυπώντας τον στο κεφάλι και το πρόσωπο.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον μαθητή στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και στη συνέχεια, μετά την εξέτασή του, έλαβε εξιτήριο.
Οι Αρχές διερευνούν τις συνθήκες της επίθεσης και αναζητούν τους δράστες.
