ΑΘΗΝΑ
15:16
|
24.06.2026
Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.
Φωτό: (Orange Press)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την αλληλεγγύη τους στους αγροτοκτηνοτρόφους στα μπλόκα αποφάσισαν να δείξουν οι φοιτητές της Γεωπονικής Σχολής Αθηνών αποκλείοντας την Ιερά Οδό, έξω από τη σχολή τους.

Οι φοιτητές φώναξαν συνθήματα και μοίρασαν φυλλάδια σε οχήματα, ενώ στο σημείο αναπτύχθηκαν διμοιρίες ΜΑΤ. Με στόχο να μην δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα στην κυκλοφορία, οι φοιτητές λίγη ώρα μετά την έναρξη της διαμαρτυρίας τους άνοιξαν από μια λωρίδα σε κάθε ρεύμα.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Υπερψηφίστηκε το ψηφιακό ευρώ στο Ευρωκοινοβούλιο

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2026

Κρίσιμη η κατάσταση του Αριστοτέλη Χαντζή λένε οι γιατροί που τον παρακολουθούν

Έκθεση του ΟΗΕ: Η σεξουαλική βία χρησιμοποιείται ως «όπλο πολέμου» στη σύγκρουση στο Σουδάν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα