ΑΘΗΝΑ
07:52
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Ο Καφές» τραγουδά σήμερα η Καίτη Γαρμπή αφού χθες στη Βουλή μάς κέρασε καφέ ο «Φραπές» του ΟΠΕΚΕΠΕ.

Ήρθε το πρωί και είμαι μόνη,
πίνω το καφέ μου τον πικρό,
ρίχνω τα χαρτιά και με σκοτώνει
που σε βγάζουν ψεύτη και δειλό.

Στον καφέ διαβάζω τα σημάδια
και τη μοίρα ψάχνω στα τυφλά.
Στο φλιτζάνι η ζωή μου άδεια,
στο πιατάκι κρύφτηκες ξανά.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Το Μέλλον της Ανθρωπότητας στους Τέταρτους Δελφικούς Διαλόγους, 3 και 4 Ιουλίου 2026

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα