Αστυνομικοί συνέλαβαν σήμερα το πρωί στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» έναν 23χρονο νεαρό επειδή είχε στη βαλίτσα του πάνω από 18,5 κιλά κάνναβης.
Οι αστυνομικοί της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος έφτασαν στα ίχνη του 23χρονου μετά από πληροφορίες από την Homeland Security Investigations (HSI) της Πρεσβείας των Η.Π.Α. στην Αθήνα.

Οι αστυνοικοί τον εντόπισαν κατά την άφιξη του από χώρα του εξωτερικού και τον ακινητοποίησαν.
Στη συνέχεα σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην αποσκευή του, εντοπίστηκαν επιμελώς κρυμμένα 18 κιλά και 700 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης υδροπονικής καλλιέργειας.
Επιπλέον, βρέθηκε κατασχέθηκε ένα κινητό τηλέφωνο. Ο συλληφθείς οδηγήθηκε στην αρμόδια εισαγγελική Αρχή.
