Προφυλακίστηκε η 16χρονη μαθήτρια που επιτέθηκε σε 14χρονη συμμαθήτριά της σε Γυμνάσιο της Κυψέλης τραυματίζοντάς την σοβαρά στο χέρι και στην κοιλιά.
Η έφηβη εμφανίστηκε μετανιωμένη στην ανακρίτρια ανηλίκων και δικαιολόγησε το μαχαίρι τύπου πεταλούδα που είχε μαζί της επικαλούμενη λόγους «αυτοπροστασίας».

Παράλληλα διενεργείται προκαταρκτική εξέταση για πιθανή διάπραξη παραμέλησης εποπτείας ανηλίκων σε βάρος της οικογένειά της.
Το αποτρόπαιο περιστατικό σημειώθηκε την περασμένη Δευτέρα στο κτίριο που συστεγάζει το 15ο και 50 Γυμνάσιο Αθηνών στην Κυψέλη κατά την πρώτη μέρα εμφάνισής τη στο συγκεκριμένο κτίριο μετά την αποβολή της από προηγούμενο σχολείο.
