«Το γράμμα» τραγουδά σήμερα η Βίκυ Μοσχολιού, από τον δίσκο Το Σαββατόβραδο (1970) σε μουσική Γιάννη Σπανού και στίχους Λευτέρη Παπαδόπουλου.
Όταν το γράμμα αυτό θα πάρεις,
θα ’ναι βαρύς, πικρός Γενάρης,
το χιόνι κρύσταλλο στο τζάμι,
στην καμινάδα μας καπνός.
