ΑΘΗΝΑ
18:50
|
25.06.2026
Ο στρατός στη Γερμανία κατέγραψε ρεκόρ 15ετίας αυξάνοντας τους στρατιωτικούς κατά 3.000 άτομα μεταξύ 2024-2025. Όμως, έχει δρόμο μέχρι να φθάσει τους στόχους του ΝΑΤΟ.
Γερμανοί στρατιώτες
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ρεκόρ 15ετίας επιτυγχάνουν οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις καθώς κατάφεραν μέσα στο 2025 να αυξήσουν το έμψυχο δυναμικό κατά 3.000 άτομα.

Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε ο Γερμανός υπουργός Άμυνας, Μπόρις Πιστόριους, η Bundeswehr αριθμούσε 184.200 στρατιώτες. Όπως τόνισε, πρόκειται για «το καλύτερο αποτέλεσμα στρατολόγησης τα τελευταία 15 χρόνια».

Παρόλα αυτά, ο γερμανικός στρατός χρειάζεται ακόμη 80.000 στρατιώτες για να φθάσει τους 260.000 ενεργούς ένστολους που απαιτεί ο στόχος του ΝΑΤΟ ως τα μέσα της δεκαετίας του 2030.

Αυτό απλά σημαίνει πως σε 10 χρόνια η Γερμανία θα πρέπει να έχει προσελκύσει 200.000 εφέδρους.

Ο δρόμος αυτός δεν θα είναι εύκολος καθώς υψηλό παραμένει το ποσοστό αποχώρησης από τις τάξεις του γερμανικού στρατού, μιας που σχεδόν το 25% των νέων που κατατάσσονται, στην πορεία εγκαταλείπει τον στρατό.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Το ΥΠΕΞ συλλυπάται τα θύματα του σεισμού στη Βενεζουέλα αλλά δεν στέλνει βοήθεια…

Αντιδράσεις στη Γεωργία για την επίθεση της Ε.Ε. στην Εκκλησία

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα