Ρεκόρ 15ετίας επιτυγχάνουν οι γερμανικές ένοπλες δυνάμεις καθώς κατάφεραν μέσα στο 2025 να αυξήσουν το έμψυχο δυναμικό κατά 3.000 άτομα.
Σύμφωνα με στοιχεία που έδωσε ο Γερμανός υπουργός Άμυνας, Μπόρις Πιστόριους, η Bundeswehr αριθμούσε 184.200 στρατιώτες. Όπως τόνισε, πρόκειται για «το καλύτερο αποτέλεσμα στρατολόγησης τα τελευταία 15 χρόνια».
Bundeswehr so groß wie seit zwölf Jahren nicht mehr https://t.co/TpcCgtamxj pic.twitter.com/5ZngFcBDhK
— WELT (@welt) January 20, 2026
Παρόλα αυτά, ο γερμανικός στρατός χρειάζεται ακόμη 80.000 στρατιώτες για να φθάσει τους 260.000 ενεργούς ένστολους που απαιτεί ο στόχος του ΝΑΤΟ ως τα μέσα της δεκαετίας του 2030.
Αυτό απλά σημαίνει πως σε 10 χρόνια η Γερμανία θα πρέπει να έχει προσελκύσει 200.000 εφέδρους.
Ο δρόμος αυτός δεν θα είναι εύκολος καθώς υψηλό παραμένει το ποσοστό αποχώρησης από τις τάξεις του γερμανικού στρατού, μιας που σχεδόν το 25% των νέων που κατατάσσονται, στην πορεία εγκαταλείπει τον στρατό.
