Αποφασισμένος να παραμείνει στην προεδρία της ΓΣΕΕ και να είναι και πάλι υποψήφιος για τη θέση αυτή, δήλωσε ο Γιάννης Παναγόπουλος, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε το μεσημέρι της περασμένης Πέμπτης (12/02), απαντώντας στα όσα του καταλογίζονται περί υπεξαίρεσης εθνικών και κοινοτικών κονδυλίων.
Αναφερόμενος μάλιστα, στα κονδύλια που διαχειριζόταν ως πρόεδρος της ΓΣΕΕ είπε ότι «ήταν όλα τιμολογημένα». Άρα οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να ανησυχούν, η ΓΣΕΕ λεφτά… έχει! Το σκίτσο του Γιάννη Κούτρη για το Κοσμοδρόμιο:

