Για πρώτη φορά μετά το 1972, η Εθνική Διαστημική Υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών (NASA) στέλνει αστροναύτες στη Σελήνη.
Ο πύραυλος που μεταφέρει τη διαστημική αποστολή Artemis II, εκτοξεύθηκε τα χθες ξημερώματα της Πέμπτης 2 Απριλίου, από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα και το πλήρωμα των τεσσάρων αστροναυτών -τρεις Αμερικανοί και ένας Καναδός- ξεκίνησαν ένα δεκαήμερο ταξίδι γύρω από τη Σελήνη και πίσω στη Γη.
Τι θα κάνουν εκεί; Η απάντηση στα σκίτσα:


Παρότι κανείς από τους αστροναύτες δεν θα πατήσει στη Σελήνη, η επιτυχία της αποστολής Artemis II αποτελεί απαραίτητο βήμα για την επιστροφή της ανθρωπότητας στην επιφάνειά της. Προκαλεί, ωστόσο, και τρόμο στους… εξωγήινους!

