ΑΘΗΝΑ
12:38
|
23.06.2026
Τι προσδοκά ο Τραμπ από το πλήρωμα του Artemis II; Η απάντηση στα σκίτσα της ημέρας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Για πρώτη φορά μετά το 1972, η Εθνική Διαστημική Υπηρεσία των Ηνωμένων Πολιτειών (NASA) στέλνει αστροναύτες στη Σελήνη.

Ο πύραυλος που μεταφέρει τη διαστημική αποστολή Artemis II, εκτοξεύθηκε τα χθες ξημερώματα της Πέμπτης 2 Απριλίου, από το Διαστημικό Κέντρο Κένεντι στη Φλόριντα και το πλήρωμα των τεσσάρων αστροναυτών -τρεις Αμερικανοί και ένας Καναδός- ξεκίνησαν ένα δεκαήμερο ταξίδι γύρω από τη Σελήνη και πίσω στη Γη.

Τι θα κάνουν εκεί; Η απάντηση στα σκίτσα:

Αποστολή Έπσταϊν. Σκίτσο του Ιταλού Enrico Bertuccioli
Αρπακτικός καπιταλισμός στη Σελήνη. Σκίτσο του Αυστριακού Marian Kamensky

Παρότι κανείς από τους αστροναύτες δεν θα πατήσει στη Σελήνη, η επιτυχία της αποστολής Artemis II αποτελεί απαραίτητο βήμα για την επιστροφή της ανθρωπότητας στην επιφάνειά της. Προκαλεί, ωστόσο, και τρόμο στους… εξωγήινους!

Καλυφθείτε…. Γρήγορα στα καταφύγια. Σκίτσο του Βρετανού Christian Adams
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα