ΑΘΗΝΑ
05:50
|
27.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι με ολίγη επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Man On the Moon» τραγουδούν σήμερα οι R.E.M. καθώς το πλήρωμα του Artemis II οδεύει προς τη γειτονιά του φεγγαριού.  

If you believed they put a man on the moon
(Man on the moon)
If you believe there’s nothing up my sleeve
Then nothing is cool (yeah)

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Σε βρετανική δημοπρασία σπάνιοι δίσκοι βινυλίου

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα