ΑΘΗΝΑ
00:32
|
25.06.2026
Το μετρό θα ξεκινά το πρώτο δρομολόγιο ένα τέταρτο νωρίτερα από τη Δευτέρα 18 Μαΐου.
Μετρό Θεσσαλονίκης
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στις 5.15 αντί για τις 5.30 το πρωί ξεκινά από τη Δευτέρα, 18 Μαΐου 2026, το ωράριο λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Στόχος είναι η βελτίωση της σύνδεσης του μετρό με τα πρωινά σιδηροδρομικά δρομολόγια από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Η προσαρμογή αυτή, που έγινε δοκιμαστικά σήμερα, έχει ως στόχο να διευκολύνει τους επιβάτες που χρησιμοποιούν τα πρωινά δρομολόγια του σιδηροδρόμου προς Αθήνα – Λάρισα (05:55), δίνοντάς τους περισσότερο χρόνο για έγκαιρη μετεπιβίβαση στον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

Η αλλαγή του ωραρίου θα τεθεί σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 18 Μαΐου 2026 και θα ισχύει μέχρι νεωτέρας.

Πρόκειται για μια πρακτική παρέμβαση για την βελτίωση της καθημερινότητας, η οποία ανταποκρίνεται σε αιτήματα επιβατών και εργαζομένων που χρησιμοποιούν συνδυαστικά το μετρό και τον σιδηρόδρομο για τις μετακινήσεις τους.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα