«Μια Θάλασσα Γαλάζια» τραγουδά η Μπέσυ Αργυράκη σήμερα, δεύτερη ημέρα του γαλάζιου 16ου συνεδρίου της ΝΔ… κι εμείς καράβι στα ανοιχτά! Το τέλειο σάουντρακ για ένα γαλάζιο κάλεσμα!!
Μια θάλασσα γαλάζια τα μάτια σου απόψε
κι εγώ καράβι στ’ ανοιχτά,
με φέρνεις σ’ άλλους κόσμους, αγάπη μου, απόψε
κλαράκι εγώ κι εσύ φωτιά.
Έλα κοντά μου, τα φώτα θα σβήσω
την πόρτα μου θα κλείσω,
έλα κοντά μου, μη φύγεις μακριά μου
πριν όλα σ’ τα χαρίσω.
