Σοβαρό επεισόδιο ενδοοικογενειακής βίας σημειώθηκε το βράδυ της Δευτέρας 25/5 στον Χολαργό όπου ένας 57χρονος πυροβόλησε την 53χρονη σύζυγό του και στη συνέχεια αυτοκτόνησε.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, το περιστατικό σημειώθηκε περίπου στις 23:00 το βράδυ σε διαμέρισμα 3ου ορόφου, που βρίσκεται επί της οδού Ξανθίππου, όταν κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ο 57χρονος πυροβόλησε την σύζυγο του στο πόδι και ακολούθως φέρεται να αυτοπυροβολήθηκε στο κεφάλι.
Η αστυνομία έφτασε στο σημείο μετά από τηλεφώνημα της 53χρονης, η οποία διακομίσθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς» όπου και νοσηλεύεται.
Κατά την έρευνα τους στο διαμέρισμα οι αστυνομικοί εντόπισαν τον 57χρονο νεκρό και δίπλα του ένα όπλο.
