ΑΘΗΝΑ
17:33
|
23.06.2026
Σκίτσο του Ολλανδού Jean Gouders για το ρινγκ… κατανόησης ΗΠΑ-Ιράν.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Οι συνομιλίες μεταξύ ΗΠΑ και Ιράν επί του μνημονίου κατανόησης που έχουν ήδη υπογράψει οι δύο πλευρές ξεκίνησαν στην Ελβετία σε κλίμα αβεβαιότητας για την κατάσταση στα Στενά του Ορμούζ όσο και για την τήρηση της εκεχειρίας στον Λίβανο.

«Ο Τραμπ παρουσιάζει τη συμφωνία με το Ιράν ως μια τεράστια νίκη», σχολιάζει ο Ολλανδός σκιτσογράφος Jean Gouders αλλά προσθέτει: «το Ιράν είναι αυτό που βγήκε από πάνω. Οι Ιρανοί φαίνεται ότι… πίεσαν τόσο όσο ο Τραμπ να μην έχει άλλη επιλογή και να ηττηθεί».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Ανοίγουμε και σας… περιμένουμε

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα