ΑΘΗΝΑ
07:58
|
24.06.2026
Η γιγαντιαία επιχείρηση απομάκρυνσης 11.000 ναυτικών ανακοινώθηκε από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας του ΟΗΕ.
Τάνκερ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός του ΟΗΕ που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια στη θάλασσα, ανακοίνωσε χτες την έναρξη σχεδίου απομάκρυνσης για «περισσότερους από 11.000 ναυτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι στην περιοχή του Κόλπου» λόγω του κλεισίματος των Στενών του Ορμούζ από την αρχή του πολέμου στη Μέση Ανατολή.

Ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, Αρσένιο Ντομίνγκες, σε ανακοίνωσή του επισήμανε ότι «αυτή η μεγάλης κλίμακας επιχείρηση θα διεξαχθεί σε στενή συνεργασία με το Ιράν, το Ομάν, όλες τις άλλες παράκτιες χώρες της περιοχής, τις ΗΠΑ και τη ναυτιλιακή βιομηχανία».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Φωτιά στο Αιγάλεω: Αναζωπύρωση και νέα κινητοποίηση-Κλειστή ξανά η Ορφέως

Κινητοποίηση σήμερα 24 Ιουνίου για την τραγική υποστελέχωση στην Ψυχική Υγεία

Στη Βουλή το ν/σ για την ισότητα αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών

Βurnout: Η αθέατη πλευρά της εργασιακής εκμετάλλευσης στην εκπαίδευση

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα