Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός του ΟΗΕ που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια στη θάλασσα, ανακοίνωσε χτες την έναρξη σχεδίου απομάκρυνσης για «περισσότερους από 11.000 ναυτικούς που παραμένουν εγκλωβισμένοι στην περιοχή του Κόλπου» λόγω του κλεισίματος των Στενών του Ορμούζ από την αρχή του πολέμου στη Μέση Ανατολή.

Ο Γενικός Γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, Αρσένιο Ντομίνγκες, σε ανακοίνωσή του επισήμανε ότι «αυτή η μεγάλης κλίμακας επιχείρηση θα διεξαχθεί σε στενή συνεργασία με το Ιράν, το Ομάν, όλες τις άλλες παράκτιες χώρες της περιοχής, τις ΗΠΑ και τη ναυτιλιακή βιομηχανία».
🚢 HORMUZ — IMO moves to extract crews Iran's 'open' strait won't let leave.
— perceptiondaily (@perceptiondaily) June 23, 2026
📌 LOOK CLOSER: The IMO activation confirms 11,000 crew stranded across 500 vessels — none of it resolved by Trump's 'totally open' claim. Iran's per-passage authorization cap means each humanitarian… pic.twitter.com/NSgINnNLJ1
