ΑΘΗΝΑ
15:58
|
24.06.2026
Με τη Λέσβο στο "κόκκινο" και ενόψει τρίτου καθολικού λόκνταουν, το Κέντρο Υγείας Μυτιλήνης σας προσκαλεί σε εκδήλωση κοπής πίτας (Θα υπάρχει μπουφές)!
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εν μεσω πανδημίας, με τη Λέσβο στο “κόκκινο” και ενόψει τρίτου καθολικού λόκνταουν, η διεύθυνσης του Κέντρου Υγείας Μυτιλήνης διοργανώνει εκδήλωση κοπής πίτας στις 19/02/21, τονίζοντας στην πρόσκλησή πως θα παρέχεται και μπουφές!

Να υπενθυμίσουμε ότι λόγω των περιοριστικών μέτρων κατά της εξάπλωσης της πανδημίας κανένας φορέας ή σύλλογος δεν εχει πραγματοποιήσει φέτος εκδήλωση κοπής πίτας, πόσο μάλλον με μπουφέ!

Πηγή: lesvospost.com/

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Γαλλία επιβεβαιώνει το πρώτο κρούσμα Έμπολα σε γιατρό που επέστρεψε από τη ΛΔ Κονγκό

Υπερψηφίστηκε το ψηφιακό ευρώ στο Ευρωκοινοβούλιο

Αύριο ανακοινώνονται τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ 2026

Κρίσιμη η κατάσταση του Αριστοτέλη Χαντζή λένε οι γιατροί που τον παρακολουθούν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα