ΑΘΗΝΑ
15:49
|
28.04.2024
Η "ορθοδοξία" απέναντι στην διαδικτυακή έκθεση για την (ανθ)ελληνικότητα του εννοιολογικού ντουέτου ΦΥΤΑ.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο ιστότοπος ekklisiaonline, κατέθεσε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών μήνυση κατά του ΛΟΑΤΚΙ εννοιολογικού ντουέτου ΦΥΤΑ και ειδικότερα κατά των Φοίβου Δρόσου και Φιλ Ιερόπουλου για την διαδικτυακή τους έκθεση με τίτλο “200 χρόνια ασφυξία”.

Σύμφωνα με τον ιστότοπο “η στάση τους παραβιάζει κατάφωρα διατάξεις του αντιρατσιστικού Νόμου στο πλαίσιο του οποίου εγκαλούμε τους δημιουργούς για διασπορά μίσους και πρόκληση κοινωνικής αναστάτωσης σε μια τόσο δύσκολη για τους Έλληνες περίοδο”.

Σημειώνεται ότι με αφορμή τα 200 χρόνια από την ελληνική επανάσταση, το εννοιολογικό ντουέτο ΦΥΤΑ παρουσίασε μια ομαδική διαδικτυακή έκθεση για την (ανθ)ελληνικότητα, την ψηφιακή μετα-αλήθεια και τις κουήρ εμπειρίες και πολιτικές.

Παρότι η έκθεση έχει εντυπωσιακή επιτυχία, η αιχμηρή ματιά των ΦΥΤΑ έχει δεχτεί τόσο μηνύματα μίσους από δηλωμένους φασίστες. όσο και παρέμβαση από την Επιτροπή του “Ελλάδα 2021”, δηλαδή από τη Γιάννα Αγγελοπούλου για να κατέβει βίντεο τους από το κανάλι τους στο YouTube.

«Η ελληνική κοινωνία αποβάλλει καθετί ξένο, ‘σκουπίζει’ τους μετανάστες από τη Βικτώρια, καθαρίζει την Ομόνοια από τους χρήστες, τα Εξάρχεια από τους (ιπτάμενους) αναρχικούς και τοποθετεί στη θέση τους γαλανόλευκες σημαίες, ιστορίες αρχαιοελληνικού κάλλους και ορθόδοξους παπάδες, αρνητές του Covid” αναφέρει το δίδυμο ΦΥΤΑ.

“Οι πολυπλοκότητες των ιστοριών των κουίρ, των ανάπηρων ατόμων, των προσφύγων δεν αφορούν αυτούς τους εορτασμούς του ενός και μοναδικού, τέλειου, ένδοξου Έθνους” επισημαίνουν.


Σύμφωνα με το ekklisiaonline, η έκθεση του ντουέτου αφορά σε “μια συγκροτημένη προσπάθεια εκφοράς δημόσιου ρατσιστικού λόγου σε βάρος των Ελλήνων, μια ακραία υβριστική επίθεση στην ορθόδοξη πίστη και ένα κρεσέντο μίσους, το οποίο οι εμπνευστές του βαφτίζουν ‘τέχνη’, για να αποφύγουν την ποινική ευθύνη.Τα κίνητρά τους ανάγονται σε ειδικούς αναλυτές συμπεριφοράς, ωστόσο αποδεικνύεται αυτό που οι περισσότεροι παραδέχονται με λύπη, ότι ο μεγαλύτερος εχθρός του Ελληνισμού δεν είναι έξω από τα σύνορα, αλλά είναι μια μειονότητα που έχει ταυτότητα Ελληνα πολίτη”.

Η αντιεθνικιστική τέχνη και το μίσου για την πατρίδα;

“Όταν μεγαλώνεις στην Ελλάδα ως κουήρ υποκείμενο (και δη στην επαρχία), είσαι εκ των πραγμάτων εκτός της κυρίαρχης αφήγησης. Δηλαδή, αν δεν μισείς τον εαυτό σου τελείως, καταλαβαίνεις σχετικά νωρίς στη ζωή σου ότι η Ελλάδα δεν είναι τόπος στον οποίο είσαι γενικά αγαπητό υποκείμενο. Επομένως για εμάς το να θέλουμε να κάνουμε εμετό όταν βλέπουμε ελληνικές σημαίες δεν είναι απλά ένα θεωρητικό καπρίτσιο, είναι μια ενστικτώδης αντίδραση απέναντι σε πράγματα που όχι απλά έχουν περιορίσει τις ζωές μας από τότε που θυμόμαστε τις εαυτές μας, αλλά και μας έχουν τραυματίσει από παιδάκια. Η πολυαγαπημένη μας Zackie Oh, ως κουήρ υποκείμενο στους δρόμους της Αθήνας, είχε πει πως αισθάνεται πολύ πιο ευάλωτη σε περιοχές με Έλληνες νοικοκυραίους απ ό,τι σε περιοχές με μετανάστες. Με την ελληνική κανονικότητα, λοιπόν, έχουμε πόλεμο ανέκαθεν – και από τη δολοφονία της Ζάκι κι ύστερα ακόμα περισσότερο” ξεκαθαρίζει το ντουέτο σε συνέντευξή του στο propaganda.gr.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα