Με διαμαρτυρίες Λασιθιωτών και απουσία του Αρχιεπισκόπου Κρήτης στο φόντο των εξελίξεων στην Εκκλησία της Κρήτης, η υπογραφή της σύμβασης για τον ΒΟΑΚ.
Υπουργοί και τοπικοί αξιωματούχοι διαβεβαίωσαν ότι ο σχεδιασμός για τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, είναι να επεκταθεί από τη μία άκρη του νησιού στην άλλη.
Τους πείραξε η κριτική για τον ΒΟΑΚ, τον εγκαταλελειμμένο δρόμο - καρμανιόλα για τον οποίο εμπαίζουν τους Κρητικούς, ενώ χάνονται ανθρώπινες ζωές, λέει ο πρόεδρος…
Θύμα ήταν ένας 61χρονος μοτοσικλετιστής, συνταξιούχος αστυνομικός.
Στην τελική ευθεία μπαίνουν οι διαδικασίες για το έργο βελτίωσης της οδικής ασφάλειας στο τμήμα Γεωργιούπολη-Πετρές του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης.
Πρόκειται για τον τελευταίο μεγάλου μήκους αυτοκινητόδρομο, που θα κατασκευαστεί στην Ελλάδα ως το 2026 συνδέοντας την δυτική με την ανατολική Κρήτη.
«Προσβολή στη νοημοσύνη του κρητικού λαού» χαρακτηρίζει ο Νίκος Παππάς τις σημερινές εξαγγελίες του πρωθυπουργού για τον ΒΟΑΚ.