15/10/2025 22:57 Ληστές έφυγαν με κινητά αξίας 50.000 ευρώ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Οι δύο ληστές φορώντας κράνη μπήκαν στο κατάστημα και πήραν μαζί τους 47 κινητά τηλέφωνα συνολικής αξίας άνω των 50.000 ευρώ.