Δράση ενημέρωσης και λήψης δειγμάτων από υποψήφιους δότες μυελού των οστών διοργανώνει ο Δήμος Κορδελιού-Ευόσμου σήμερα Πέμπτη 25 Ιουνίου, από τις 18:00 έως τις 21:00.
Ξεχωριστή στιγμή αποτέλεσε η ομιλία του προέδρου του ΠΑΣΜΜΟ, Γιώργου Βασιλειάδη, ο οποίος, έχοντας βιώσει διπλά ο ίδιος τη μεταμόσχευση, μετέφερε ένα αυθεντικό μήνυμα ζωής.
Έκκληση απευθύνει το 6ο Δημοτικό Σχολείο Καλαμαριάς, για να βρεθεί δότης μυελού των οστών για μαθητή της Στ΄ τάξης.
Γίνε και εσύ το «match» κάποιου που περιμένει με αγωνία να του δοθεί μια δεύτερη ευκαιρία στη ζωή!
Το πρόγραμμα του Δήμου πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων και τον Σύλλογο «ΟΡΑΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ».
Συνέντευξη με τον πρόεδρο της ΠΑΣΜΜΟ, Γιώργο Βασιλειάδη, για το πιο απλό, ανώδυνο και ακίνδυνο δώρο ζωής που ο μέσος Έλληνας φοβάται και κυρίως αγνοεί.