Μια μεγάλη περιπέτεια έζησε μια οικογένεια από τον Βόλο, που έμεινε χωρίς ρεύμα γιατί η ΔΕΗ αποφάσισε να το κόψει για οφειλές του …2014.
Σύμφωνα με τον ενημερωτικό ιστότοπο e-thessalia.gr η οικογένεια πέρασε χωρίς ρεύμα ένα 48ωρο, γιατί το αίτημα επανασύνδεσης με εξόφληση του λογαριασμού δεν προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ και χθες κατατέθηκε στη διοίκηση καταγγελία εις βάρος της υπαλλήλου.
Η οικογένεια προχθές έμεινε χωρίς ρεύμα και έσπευσε να ενημερωθεί για ποιον λόγο συνέβη αυτό. Τα γραφεία του παρόχου -η οικογένεια αποφάσισε το 2014 να αλλάξει πάροχο ρεύματος-τη διαβεβαιώνουν πως δεν έχει ανεξόφλητο λογαριασμό και της ζητούν να επικοινωνήσει με τη ΔΕΗ. Σημειώνεται ότι για την αλλαγή του παρόχου ακολουθείται η μέθοδος εξόφλησης των λογαριασμών προς τη ΔΕΗ.
Η ΔΕΗ, σύμφωνα με την καταγγελία, ενημερώνει πως υπάρχει ανεξόφλητος λογαριασμός ρεύματος 240 ευρώ από το 2014 και σε ερώτηση για ποιον λόγο δεν υπήρξε ενημέρωση για τη διακοπή η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος δεν έλαβε καμία απάντηση. Η ίδια εξόφλησε άμεσα τον λογαριασμό και της γνωστοποιήθηκε πως το ίδιο πρόβλημα αντιμετώπισαν ακόμη έξι οικογένειες, την προχθεσινή ημέρα.
Η ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος ζητεί άμεση αποκατάσταση του ρεύματος και τη διαβεβαιώνουν πως θα γίνει επανασύνδεση μέσα στο μεσημέρι της ίδια ημέρας από εργολαβικό συνεργείο. Η περιπέτεια της οικογένειας τελείωσε τελικά χθες το μεσημέρι μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα της καταγγέλουσας η οποία υπέβαλε καταγγελία διαμαρτυρόμενη για την έλλειψη ενημέρωσης, την αργοπορία της επανασύνδεσης και την υπερβολική χρονική καθυστέρηση της χρέωσης την οποία και αμφισβητεί.
Πηγές: e-thessalia.gr