ΑΘΗΝΑ
08:22
|
25.01.2021
Ο δρ. Γκρέγκορι Μάικλ ήταν 56 ετών – Παρουσίασε μια διαταραχή στην πήξη του αίματος.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Ιατροδικαστική Υπηρεσία της Κομητείας Μαϊάμι-Ντέιντ ανακοίνωσε ότι ερευνά τα αίτια του θανάτου ενός γιατρού, ο οποίος απεβίωσε σχεδόν δύο εβδομάδες αφότου είχε εμβολιαστεί με το εμβόλιο των Pfizer/BioNTech. Ο διευθυντής της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας της Κομητείας Μαϊάμι-Ντέιντ, Ντάρεν Κάπραρα, τόνισε ότι η έρευνα διεξάγεται σε συνεργασία με το πολιτειακό υπουργείο Υγείας της Φλόριντας και το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων των ΗΠΑ (CDC). Ο θάνατος του δρ. Γκρέγκορι Μάικλ δεν έχει οριστικά συνδεθεί με τον εμβόλιο των Pfizer/BioNTech, αλλά είναι μία από τις πιθανότητες, εξήγησε ο Ντάρεν Κάπραρα.

Εκπρόσωπος του CDC διαβεβαίωσε το βράδυ της Τετάρτης ότι το “Κέντρο έχει ενημερωθεί για τον θάνατο ενός ατόμου στη Φλόριντα, στο οποίο χορηγήθηκε το εμβόλιο των Pfizer/BioNTech κατά του κορονοϊού πριν από περίπου δύο εβδομάδες”.

Στην προσωπική ιστοσελίδα του εκλιπόντος επισημαίνεται ότι ο δρ. Γκρέγκορι Μάικλ ήταν γυναικολόγος/μαιευτήρας που εργαζόταν στο Ιατρικό Κέντρο Μάουντ Σινάι-Σίνταρς τα τελευταία 15 χρόνια. Ήταν 56 ετών και δεν έπασχε από κάποιο υποκείμενο νόσημα. Σύμφωνα με τον διευθυντή της Ιατροδικαστικής Υπηρεσίας ο δρ. Μάικλ εμβολιάστηκε γύρω στις 19 Δεκεμβρίου και απεβίωσε τα ξημερώματα της 4ης Ιανουαρίου.  Ο εκλιπών παρουσίασε ιδιοπαθή θρομβοπενική πορφύρα (ITP) – μία διαταραχή της πήξης του αίματος που οφείλεται στα χαμηλά επίπεδα αιμοπεταλίων – και σε συνέχεια εμφράγματος που υπέστη. 

Η φαρμακευτική εταιρεία Pfizer διερευνά την περίπτωση του 56χρονου γιατρού από το Μαϊάμι, όπως αναφέρει το δίκτυο CNN.  Σε ανακοίνωσή της η εταιρεία επισημαίνει: “Η Pfizer και η BioNTech είναι ενήμερες για τον θάνατο του υγειονομικού 16 ημέρες μετά τον εμβολιασμό του με την πρώτη δόση του εμβολίου μας. Πρόκειται για μία εξαιρετικά ασυνήθη κλινική περίπτωση σοβαρής θρομβοπενίας, μιας κατάστασης που μειώνει την ικανότητα του σώματος να πήζει το αίμα και να σταματά την εσωτερική αιμορραγία. Η περίπτωση διερευνάται, αλλά δεν πιστεύουμε σε αυτό το στάδιο πως υπάρχει κάποια άμεση σύνδεση του θανάτου με το εμβόλιο”.  

Εν αντιθέσει η σύζυγος του  γιατρού δηλώνει βέβαιη ότι ο θάνατός του συνδέεται με το εμβόλιο, όπως αναφέρει η βρετανική Daily Mail. Την Τετάρτη 6 Ιανουαρίου αξιωματούχοι του CDC διαβεβαίωσαν το αμερικανικό κοινό πως πλην 29 περιπτώσεων δεν έχουν διαπιστωθεί ανησυχητικές παρενέργειες από τον εμβολιασμό των Αμερικανών πολιτών.

Πηγή: CNN, Daily Mail

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Θετικός στον κορονοϊό ο πρόεδρος του Μεξικού

Ανοικτά σχολεία και όχι τηλεδιδασκαλία: Πλαταίνει το κίνημα καταλήψεων λυκείων στην Ιταλία

Πιθανό το νέο λοκντάουν στη Γαλλία

Συζήτηση Μεξικού – Ρωσίας για το Sputnik-V

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα