ΑΘΗΝΑ
21:43
|
28.06.2026
εντός δύο 24ωρων στο Σουρλίγκειο Γηροκομείο εντοπίστηκαν 31 θετικά κρούσματα κορονοϊού σε τροφίμους και προσωπικό.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Στο Νοσοκομείο του Βόλου μεταφέρθηκαν σήμερα το βράδυ δύο ηλικιωμένες από το Σουρλίγκειο Γηροκομείο Καναλίων που είναι θετικές στον κορονοϊό.  Η διακομιδή τους έγινε με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.  Νωρίτερα, στο Νοσοκομείο είχαν διακομισθεί ακόμη δύο ηλικιωμένοι με ασθενοφόρο του Κέντρου Υγείας.

Υπενθυμίζεται πως εντός δύο 24ωρων στο Σουρλίγκειο Γηροκομείο εντοπίστηκαν 31 θετικά κρούσματα κορονοϊού σε τροφίμους και προσωπικό.

Ειδικότερα, σε σύνολο 37 τροφίμων οι 26 βρέθηκαν θετικοί στον Covid-19, ενώ επίσης κορονοϊό κόλλησαν και πέντε εργαζόμενοι του Ιδρύματος.

Πηγές: e-thessalia.gr, Documento

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα