Μία 29χρονη μητέρα ενός οκτάχρονου παιδιού από τη Λιβαδειά έχασε σήμερα τη ζωή της μετά από τοκετό.
Η άτυχη νεαρή γυναίκα μετά τον τοκετό παρουσίασε ακατάσχετη αιμορραγία και μεταφέρθηκε εκτάκτως στο Θριάσιο όπου κατέληξε μετά από επιπλοκές.
Λίγο πριν είχε καταφέρει να φέρει στο φως ένα υγιέστατο κοριτσάκι.

Φίλη του θύματος δήλωσε πως η 29χρονη δεν παρουσίασε απολύτως κανένα πρόβλημα στη διάρκεια της κύησης και πως ετοιμαζόταν να γεννήσει φυσιολογικά.
Η περίπτωσή της προκαλεί τη διενέργεια έρευνας για τα αίτια του αδόκητου θανάτου της.
Πρόκειται για το δεύτερο θάνατο γυναίκας μετά από τοκετό σε λίγες μέρες μετά από ανάλογο περιστατικό με μία νέα γυναίκα, την 36χρονη γιατρό Μάγδα Π. από τη Λέσβο αφήνοντας ορφανό το νεογέννητο παιδί της.
