ΑΘΗΝΑ
07:46
|
26.06.2026
Στο πρώην εργοστάσιο οινοποιείου είχαν βρει καταφύγιο τα τελευταία χρόνια μετανάστες, άστεγοι καθώς και Ρομά.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Επιχείρηση εκκένωσης και στη συνέχεια εκκαθάρισης και σφράγισης πραγματοποίησε το πρωί η Ελληνική Αστυνομία και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, στο παλιό κτήριο του εργοστασίου «Βότρυς», στα Σεπόλια που ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο.

Στο πρώην εργοστάσιο οινοποιείου είχαν βρει καταφύγιο τα τελευταία χρόνια μετανάστες, άστεγοι καθώς και Ρομά.

Μετά την εκκένωση έγιναν και τρεις προσαγωγές στο Τμήμα Aλλοδαπών.

Σημειώνεται ότι και πριν έναν χρόνο είχε γίνει παρόμοια επιχείρηση, οπότε και σφραγίστηκε με μεταλλικό φραγμό το κτήριο, το οποίο έχει εγκαταλειφθεί από το 1986.

Πηγή: ert.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τι έδειξε το Μουντιάλ για την Τουρκία του Ερντογάν

Ο χάρτης πρόβλεψης κινδύνου πυρκαγιάς για σήμερα Παρασκευή 26 Ιουνίου

Ο καιρός σήμερα: Μικρή άνοδος της θερμοκρασίας

Ιρανικά πυρά στο πλοίο Ever Lovely που προσπάθησε να περάσει δίχως συνεννόηση

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα