ΑΘΗΝΑ
05:31
|
27.06.2026
Με εντολή της ΕΛ.ΑΣ. λόγω συγκέντρωσης για τον απεργό πείνας, Δημήτρη Κουφοντίνα.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με εντολή της Αστυνομίας κλείνουν στις 16.30 το απόγευμα, οι σταθμοί του μετρό σε Πανεπιστήμιο και Σύνταγμα.

Οι συρμοί θα περνούν από τη συγκεκριμένη διαδρομή χωρίς να κάνουν στάση.

Οι σταθμοί θα κλείσουν λόγω συγκέντρωσης στα Προπύλαια αλληλέγγυων του απεργού πείνας και δίψας Δημήτρη Κουφοντίνα, η κατάσταση υγείας του οποίου είναι εξαιρετικά κρίσιμη.

Υπενθυμίζεται ότι χθες η Εισαγγελία Πρωτοδικών Λαμίας διέταξε τη χορήγηση όλων των αναγκαίων ιατρικών μέτρων για να σωθεί η ζωή του Δημήτρη Κουφοντίνα σύμφωνα με πηγές που επικαλέστηκε το Έθνος. Σύμφωνα με πηγές του «Κ» η εισαγγελική παρέμβαση δεν αφορά σε αναγκαστική σίτιση, αλλά μόνον στην ιατρική υποστήριξη, σε περίπτωση που ο απεργός πείνας δεν έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει και να εκφράσει τη θέλησή του.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Είμαι ένοχος, είπε ο Τζον Μπόλτον στους δικαστές

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Αναφορές για διαδηλώσεις κατά της Χαμάς στη Γάζα

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα